جستجو در وبلاگ:

کلیدواژه ها
مطالب مرتبط
قوانین مربوط به پشت بام آپارتمان
قوانین مربوط به پشت بام آپارتمان

پشت بام ساختمان، جزء مشاعات آن محسوب می‌شود و تقری...

9 ماه پیش
همه چیز دربار فرهنگ آپارتمان نشینی و قوانین آپارتمان نشینی
همه چیز دربار فرهنگ آپارتمان نشینی و قوانین آپارتمان نشینی

با رشد روزافزون شهرنشینی و کاهش فضای سبز در شهرها، آپار...

9 ماه پیش

بهترین برج‌های منطقه 22 تهران + بررسی

بهترین برج‌های منطقه 22 تهران + بررسی

شاید بتوان گفت که یکی از بهترین مناطق برای خرید ملک و واحد، منطقه 22 واقع در حوالی دریاچه چیتگر است. واحدهای برج‌های این منطقه، جزء واحدهای لوکس و لاکچری در تهران به حساب می‌آیند و گزینه مناسبی برای اشخاصی هستند که می‌خواهند یک واحد لاکچری با چشم‌انداز زیبا خریداری کنند.

با این حال، برج‌های منطقه 22 تهران دارای تواع بسیار زیادی هستند و شاید برای انتخاب آن‌ها، کممی گمراه شوید. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین برج‌های منطقه 22 تهران بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین برج‌های منطقه 22 تهران

همانطور که گفته شد، منطقه 22 تهران دارای برج‌های زیادی است و هر کدام می‌توانند با توجه به سلایق و شرایط برای شما مناسب باشند. در این بخش به بررسی بهترین برج‌های منطقه 22  تهران و ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.

برج‌های سفید

در منطقه 22 تهران، شش برج وجود دارند که به آن‌ها برج‌های سفید می‌گویند و مجموعه‌ای از بهترین برج‌های منطقه 22 تهران را تشکیل می‌دهند. به طور کلی، برج‌های سفید مجموعا دارای 524 واحد هستند. لازم به ذکر است که 4 برج دارا 5 واحدِ دوخواب و 2 برجِ دیگر دارای چهار واحد سه‌خوابه هستند.

برج‌ تریتیوم

برج تریتیوم یکی از بلندترین برج‌ها در منطقه 22 تهران محسوب می‌شود و 26 طبقه دارد. این برج در قسمت غربی ساخته شده است و فرایند ساخت آن تحت نظر نیکان سازه بوده. لازم به ذکر است که از مزایای این برج می‌توانیم به مواردی مانند استخر، جکوزی، سالن ورزشی، سونا و ... اشاره کنیم.

برج کادوس 

یکی دیگر از  لوکس‌ترین و بهترین برج‌های موجود در منطقه 22،  برج کادوس است. توجه داشته باشید که این برج در اطراف پاساژ طوبی قرار دارد و در ساخت آن از بهترین و درجه‌یک‌ترین مصالح استفاده شده است.

برج‌های  6 گانه پارلمان

در قسمت شمال غربی دریاچه چیتگر، بین دو برج صیادی شیرازی و شهرک آسمان، برج‌های شش‌گانه پارلمان قرار دارند که از بهترین برج‌های منطقه 22 تهران به شمار می‌روند. 4 عدد از این 6 برج به‌صورت اختصاصی توسط نماینده‌های مجلس شورای اسلامی ساخته شده‌اند؛ اما دو عدد از این برج‌ها، برای خرید عموم مردم آزاد هستند.

لازم به ذکر است که متراژ واحدهای این برج‌ها به‌صورت 127 متری دو خواب، 270 متری 4 خواب و پنت هاوس‌های 540 متری هستند.

همچنین توجه داشته باشید که تیپ کیفیتی این پروژه‌ها دارای دو دسته درجه یک ایرانی و درجه یک خارجی (فرانسوی) هستند. علاوه بر این، برج‌های پارلمان تمام مزایا و امکاناتی را که یک برج لوکس و لاکچری باید داشته باشد را دارند.

از امکانات خاص این برج‌ها می‌توان به پارکینگ و درب‌های ضد سرقت و سنگهای مرجانی که تنها در معدن‌های خاصی استخراج می‌شوند اشاره کرد. همچنین  این برج‌ها مواردی مانند سالن ورزش، سالن  اجتماعات و تمامی امکانات مربوط به یک برج لاکچری را دارند.

برج‌های سه‌گانه ایزدیار

برج‌های ایزدیار شامل 3 برج 25 طبقه چهار واحدی هستند که در دو متراژ 146 متری و 158 متری ساخته شده‌اند. لازم به ذکر است که این برج‌ها دارای 3 فاز اصلی هستند و می‌توان گفت فاز سوم برج‌های سه‌گانه ایزدیار، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید است.

همچنین لازم به ذکر است که برج‌های ایزدیار در ضلع شرقی دریاچه چیتگر و روبه‌روی مجموعه بام‌لند واقع شده‌اند. علاوه بر این، درست مانند برج‌های پارلمان، برج‌های سه‌گانه ایزدیار نیز تمامی امکانات مربوط به یک برج لاکچری را دارند.

از امکانات و مزایای این برج‌ها می‌توان به سالن مطالعه، کافه و رستوران، هلی پاد، سالن ورزش، استخر، سونا، جوزی و روف گاردن اشاره کرد.

برج لبخند

یکی دیگر از لوکس‌ترین برج‌های منطقه 22 تهران، برج لبخند است. لازم به ذکر است که برج لبخند توسط ساختمان پژوهش ساخته شده است و در ضلع غربی دریاچه چیتگر قرار دارد. یکی از ویژگی‌هایی که این برج را نسبت به سایر برج‌های موجود در منطقه 22 متمایز می‌کند، واحدهای تجاری آن است.

4 طبقه ابتدایی برج لبخند شامل واحدهای تجاری هستند و در یک طبقه نیز رستوران‌ها قرار دارند. لازم به ذکر است که به طور کلی این برج دارای 14 طبقه مسکونی است که در هر طبقه از آن، 7 واحد 64 تا 174 متری قرار دارد.

سخن آخر 

در این مقاله با بررسی بهترین برج‌های منطقه 22 تهران همراه شما بودیم. توجه داشته باشید که منطقه 22 تهران، یکی از بهترین، خلوت‌ترین و امن‌ترین مناطق در تهران است و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سکونت شما باشد؛ اما شما نیاز دارید تا حتما قبل از خرید واحد، تحقیقات لازم را انجام داده و حتما شرایط خود را مورد بررسی قرار دهید و به نوعی، بی‌گدار به آب نزنید.